Weekendair προορισμοί σε εσωτερικό και εξωτερικό
Αυτό το καλοκαίρι, η Olympic Air δίνει την ευκαιρία στο επιβατικό κοινό να ταξιδέψει με προνομιακές τιμές στους Weekendair προορισμούς στο εσωτερικό και το εξωτερικό. Oι προορισμοί εσωτερικού αυτής της εβδομάδας στους οποίους ισχύει ο χαμηλός ναύλος του προγράμματος Weekendair είναι: Αλεξανδρούπολη και Σάμος (από και προς Αθήνα), Χανιά και Μυτιλήνη (από και προς Θεσσαλονίκη). Οι προορισμοί εξωτερικού είναι Βουκουρέστι και Σόφια (από και προς Αθήνα). Η προσφορά, για 450 θέσεις, ξεκινά σήμερα Παρασκευή 22 Ιουλίου. Ισχύει για κρατήσεις που θα γίνουν έως και την Κυριακή 24 Ιουλίου, ενώ αφορά πτήσεις που θα πραγματοποιηθούν από τη Δευτέρα 25 Ιουλίου έως και την Τετάρτη 3 Aυγούστου. Για τα δρομολόγια εξωτερικού ο ναύλος ξεκινά από τα 88 ευρώ για την αναχώρηση και από τα 68 ευρώ για την επιστροφή. Για τα δρομολόγια εσωτερικού ο ναύλος ξεκινά από τα 65 ευρώ για την αναχώρηση ή την επιστροφή. Αναλυτικά η διαμόρφωση των τιμών καταγράφεται στον ακόλουθο πίνακα:
Προορισμοί εξωτερικού :
Αθήνα – Βουκουρέστι
|
Από €88
|
Βουκουρέστι – Αθήνα
|
Από €78
|
Αθήνα – Σόφια
|
από €88
|
Σόφια – Αθήνα
|
από €68
|
Προορισμοί εσωτερικού:
Αθήνα – Αλεξανδρούπολη
|
Από €84
|
Αλεξ/Πολη – Αθήνα
|
Από €65
|
Αθήνα – Σάμος
|
από €84
|
Σάμος – Αθήνα
|
από €65
|
Θεσσαλονίκη – Χανιά
|
από €65
|
Χανιά – Θεσσαλονίκη
|
από €65
|
Θεσσαλονίκη – Μυτιλήνη
|
από €65
|
Μυτιλήνη – Θεσσαλονίκη
|
από €65
|
Για περισσότερα πληροφορίες παρακαλώ επικοινωνήστε με τα τηλέφωνα του γραφείου μας που θα βρείτε ΕΔΩ |

Σε 24ωρη απεργία κατεβαίνει η ΠΝΟ την Πέμπτη 30 Ιουνίου διεκιδκώντας τη μη ισοπέδωση των κοινωνικο-ασφαλιστικών δικαιωμάτων των ναυτικών, Η ΠΝΟ προειδοποιεί την κυβέρνηση ότι εν μέσω καλοκαιριού θα κλιμακώσει τις κινητοποιήσεις της. «Η Διοίκηση της ΠΝΟ κατά την σημερινή έκτακτη συνεδρίασή της απεφάσισε την πραγματοποίηση την Πέμπτη 30 Ιουνίου 2011 24ωρης προειδοποιητικής απεργίας των πληρωμάτων όλων των κατηγοριών πλοίων στα λιμάνια του νομού Αττικής, από ώρα 00.01 μέχρι 24.00 της 30/6/2011 και με προοπτική περαιτέρω κλιμάκωσης» τονίζει η Ομοσπονδία σε ανακοίνωσή της και προσθέτει: «Η Διοίκηση της Ομοσπονδίας κατέληξε σε αυτή την απόφαση ύστερα από την αιφνιδιαστική, εξοργιστική, προκλητική απόφαση της Κυβέρνησης να συμπεριλάβει διατάξεις στο άρθρο 44 του σχεδίου νόμου «Επείγοντα μέτρα εφαρμογής Μεσοπρόθεσμου πλαισίου δημοσιονομικής στρατηγικής 2012-2015» με τις οποίες κυριολεκτικά ισοπεδώνονται τα κοινωνικοασφαλιστικά δικαιώματα των Ελλήνων ναυτεργατών, τα οποία διαμορφώθηκαν ύστερα από σκληρούς, αλλεπάλληλους αγώνες και θυσίες δεκαετιών. Όπως γίνεται αμέσως αντιληπτό με την ανάγνωση του παραπάνω άρθρου, καταργούνται ουσιαστικά όλες οι διατάξεις του Ν. 3075/2002 που προβλέπουν, εκτός των άλλων, όλες τις αναπροσαρμογές και τις αυξήσεις των συντάξεων του ΝΑΤ ενώ παράλληλα επέρχεται περαιτέρω μείωση των συντάξεων των απόμαχων ναυτεργατών κατά 6% αναδρομικά από 1/1/2011» και προσθέτει: «Επιπλέον στο σχετικό άρθρο προβλέπεται και πρόσθετη παρακράτηση μηνιαίας εισφοράς για τους συνταξιούχους του ΝΑΤ που δεν έχουν συμπληρώσει το 60ο έτος της ηλικίας τους!!! Δηλαδή καταργούνται τα αυτονόητα που προέρχονται από την ιδιομορφία του ναυτικού επαγγέλματος, αφού είναι σύνηθες ο ναυτικός να εισέρχεται σε νεαρή ηλικία στο επάγγελμα και ύστερα από χρόνια σκληρής δουλειάς και θαλάσσιας υπηρεσίας να θεμελιώνει δικαίωμα συνταξιοδότησης πριν την συμπλήρωση των 60 ετών. Σημειώνεται ότι η παραπάνω μείωση του 6% των συντάξεων έρχεται να προστεθεί στις αλλεπάλληλες μειώσεις που ήδη έχουν υποστεί οι συντάξεις των απόμαχων του κύματος με την περικοπή των δώρων και την γνωστή αφαίμαξη λόγω «Λάφκα». Η Διοίκηση της Ομοσπονδίας εκφράζει την οργή και την αγανάκτησή της για την απροκάλυπτη, απαράδεκτη και εντεινόμενη επίθεση στα δικαιώματα των Ελλήνων ναυτεργατών επισημαίνοντας προς κάθε κατεύθυνση ότι σε καμία περίπτωση δεν πρόκειται να ανεχτεί οποιαδήποτε ενέργεια με την οποία θα επέρχεται μεταβολή της ισχύουσας ασφαλιστικής νομοθεσίας του ΝΑΤ». |
Αναστάτωση στις πτήσεις λόγω απεργίας

Μετ’ εμποδίων θα πραγματοποιούνται οι πτήσεις την προσεχή Τρίτη και Τετάρτη, λόγω της 48ωρης απεργίας της ΓΣΕΕ και της ΑΔΕΔΥ.
Το Διοικητικό Συμβούλιο της Ένωσης Ελεγκτών Εναέριας Κυκλοφορίας αποφάσισε να συμμετάσχει στην απεργία με δύο 4ωρες στάσεις εργασίας και τις δύο ημέρες, Τρίτη και Τετάρτη, από τις 08:00 το πρωί έως τις 12:00 και από τις 18:00 μέχρι τις 22:00.
Αυτό σημαίνει ότι δεκάδες πτήσεις που ήταν προγραμματισμένες για τις συγκεκριμένες ώρες είτε θα ματαιωθούν είτε θα αλλάξουν ώρα αναχώρησης, καθώς στην ουσία κλείνει ο ελληνικός εναέριος χώρος.
Με στάσεις εργασίας, περίπου τις ίδιες ώρες, θα συμμετάσχουν στην απεργία και τα μέλη της Ομοσπονδίας Υπαλλήλων Πολιτικής Αεροπορίας, ΟΣΥΠΑ. Συγκεκριμένα, ανακοίνωσαν ότι και τις δύο ημέρες, θα πραγματοποιήσουν στάσεις εργασίας από τις 07:00 το πρωί έως τις 12:00 το μεσημέρι και από τις 18:00 μέχρι τις 22:00.
Όσοι έχουν προγραμματίσει να ταξιδέψουν τις συγκεκριμένες ημέρες, καλό είναι να επικοινωνούν με το αεροδρόμιο, για να πληροφορούνται αν και πότε θα πραγματοποιηθεί η πτήση τους.
|

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
Η ΑΝΕΚ -ΑΙΓΑΙΟΝ ενημερώνει το επιβατηγό κοινό ότι λόγω τροποποιήσεως του προηγουμένου δρομολογίου, το Ε/Γ-Ο/Γ «ΠΡΕΒΕΛΗΣ» αναμένεται να καταπλεύσει το ΣΑΒΒΑΤΟ 18-6-2011 στον λιμένα ΠΕΙΡΑΙΑ με καθυστέρηση και ως εκ τούτου το επόμενο δρομολόγιο του πλοίου αναμένεται να εκτελεσθεί ως ακολούθως:
ΣΑΒΒΑΤΟ 18-6-2011 ΠΕΙΡΑΙΑΣ (ΑΝ. 0300) – ΜΗΛΟΣ (ΑΦ. 0745 – ΑΝ. 0810) - ΘΗΡΑ (ΑΦ. 1140 - ΑΝ. 1215) -ΑΝΑΦΗ (ΑΦ. 1335 - ΑΝ. 1345) – ΗΡΑΚΛΕΙΟ (ΑΦ. 1730 – ΑΝ. 1820) – ΣΗΤΕΙΑ (ΑΦ. 2110 – ΑΝ. 2130) - ΚΑΣΟΣ (ΑΦ. 2400 - ΑΝ. 0020 ΚΥΡΙΑΚΗ 19-6-2011) - ΠΗΓΑΔΙΑ (ΑΦ. 0140 - ΑΝ. 0210) - ΡΟΔΟΣ (ΑΦ. 0650) .
|

Ζητούν να ακυρωθεί η απόφαση που απαγορεύει τη συγχώνευση τους
Την ακύρωση της απόφασης της Ευρωπαϊκής Επιτροπής με την οποία απαγόρευσε τη συγχώνευση των Olympic Air και Aegean Airlines, ζητούν οι δύο εταιρείες με προσφυγή που κατέθεσαν στο Ευρωπαϊκό Δικαστήριο.
Υπενθυμίζεται ότι η Ευρωπαϊκή Επιτροπή απαγόρευσε στις αρχές Ιανουαρίου την προτεινόμενη συγκέντρωση της Aegean Airlines και της Olympic Air, ιδιοκτησίας της Marfin Investment, υποστηρίζοντας ότι η πράξη αυτή θα οδηγούσε σε οιονεί μονοπώλιο της ελληνικής αγοράς αεροπορικών μεταφορών και θα είχε ως συνέπεια υψηλότερους ναύλους για τέσσερα από τα έξι εκατομμύρια ελλήνων και ευρωπαίων καταναλωτών που ταξιδεύουν σε δρομολόγια από και προς την Αθήνα κάθε χρόνο.
|
|
|
|
Page 2 of 3 |