• English (United Kingdom)
  • Greek

Sitian Holidays

News
Προσφορά Cosmote και Hellenic Seaways
PDF Print E-mail

 

Συνεργασία HELLENIC SEAWAYS με COSMOTE για το πρόγραμμα
COSMOTE DEALS for YOU, το μοναδικό πακέτο προσφορών αποκλειστικά για συνδρομητές COSMOTE.
Η HELLENIC SEAWAYS θα παρέχει σε συνδρομητές της COSMOTE μέσω του προγράμματος COSMOTE DEALS for YOU δωρεάν εισιτήρια επιστροφής Επιβατών, Οχημάτων και Μοτοσυκλετών ως εξής:
Κάθε συνδρομητής στέλνοντας κενό SMS στο 19019 (€ 0,50/SMS), θα λαμβάνει έναν μοναδικό ψηφιακό κωδικό τον οποίο θα εξαργυρώνει κατά την αγορά του εισιτηρίου αναχώρησης για τον προορισμό της επιλογής του και θα αποκτά εντελώς δωρεάν το εισιτήριο της επιστροφής!

Η προσφορά ισχύει για τα ακόλουθα δρομολόγια επιστροφής, με την προϋπόθεση ότι ο επιβάτης/ συνδρομητής έχει αγοράσει ταυτόχρονα τα εισιτήρια αναχώρησης για τους προορισμούς που ισχύει η προσφορά:
1. Πόρτο Χέλι - Σπέτσες - Ερμιόνη - Ύδρα - Πόρος -Πειραιάς
2. Πόρος - Μέθανα - Αίγινα - Αγκίστρι - Πειραιάς
3. Αλόννησο - Σκόπελο - Γλώσσα- Σκιάθο - Άγιο Κωνσταντίνος / Βόλος
4. Αλόννησο - Σκόπελο - Σκιάθο - Άγιο Κωνσταντίνο
5. Αλόννησο - Σκόπελο - Γλώσσα - Σκιάθο - Βόλο
6. Νάξος - Πάρος - Πειραιάς
7. Μυτιλήνη - Χίος - Πειραιάς
8. Κατάπολα - Κουφονήσια - Νάξος - Πάρος - Μύκονος - Τήνος - Ραφήνα
9. Μύκονος - Πάρος - Ίος - Σαντορίνη - Ηράκλειο
10. Μύκονος - Πάρος - Νάξος - Ίος - Θήρα - Ηράκλειο
11. Καρλόβασι-Εύδηλος-Μύκονος-Σύρος - Πειραιάς

 


Γενικοί όροι προσφοράς
1. Τα δωρεάν εισιτήρια επιστροφής της προσφοράς θα παρέχονται στους επιβάτες που αγοράζουν ταυτόχρονα τα εισιτήρια της αναχώρησης για τους προορισμούς που έχει ορίσει η εταιρεία ότι ισχύει η προσφορά.
2. Τα δωρεάν εισιτήρια επιστροφής της προσφοράς ισχύουν στην Οικονομική θέση, για περιορισμένο αριθμό θέσεων και συγκεκριμένα δρομολόγια επιστροφής.
Οι επιβάτες θα μπορούν στέλνοντας κενό SMS στο 19019 (€050/SMS) να λαμβάνουν έναν μοναδικό ψηφιακό κωδικό με τον οποίο θα πραγματοποιούν αγορά εισιτηρίων για το πρόγραμμα της προσφοράς : α) από όλα τα συνεργαζόμενα με την εταιρεία πρακτορεία.
β) μέσω του τηλεφωνικού κέντρου της εταιρείας στο τηλ. 210 4199000 με την χρήση πιστωτικής κάρτας, οι επιβάτες θα παραλαμβάνουν έναν μοναδικό 10ψήφιο κωδικό κράτησης για το ταξίδι τους.
γ) στο κεντρικό εκδοτήριο της Hellenic Seaways (Άστιγγος 6, Πλ. Καραϊσκάκη, Πειραιάς).
3. Τα δωρεάν εισιτήρια επιστροφής της προσφοράς είναι ατομικά, ονομαστικά και ισχύουν μόνο για το ταξίδι της επιστροφής από τον προορισμό επιλογής και τον ίδιο τύπου πλοίο, π.χ. επιβάτης που ταξιδεύει από το λιμάνι του Πειραιά για το λιμάνι της Πάρου με ταχύπλοο πλοίο θα επιστρέψει με το δωρεάν εισιτήριο της προσφοράς με ταχύπλοο μόνο από το λιμάνι της Πάρου. Επίσης αν ένα ζευγάρι ταξιδεύει από το λιμάνι της Ραφήνας για το λιμάνι της Αμοργού με ταχύπλοο πλοίο θα επιστρέψει από το λιμάνι της Αμοργού με ταχύπλοο πλοίο με τα δωρεάν ατομικά εισιτήρια της προσφοράς.

4. Εάν κάποιος επιβάτης δεν χρησιμοποιήσει το δωρεάν εισιτήριο επιστροφής της προσφοράς τότε το εισιτήριο ακυρώνεται και δεν μπορεί να χρησιμοποιηθεί ξανά.
5. Τα δωρεάν εισιτήρια επιστροφής της προσφοράς δεν μπορούν να μετατραπούν σε εισιτήρια ανοικτής ημερομηνίας (open)
6. Τα δωρεάν εισιτήρια επιστροφής της προσφοράς δεν αλλάζουν και δεν αντικαθίστανται.
7. Κεντρικά Λιμάνια αναχώρησης ορίζονται τα λιμάνια του Πειραιά, της Ραφήνας, του Ηρακλείου Κρήτης, του Βόλου και του Αγ. Κων/νου Φθιώτιδας.
8. Ημερομηνίες που εξαιρούνται από την προσφορά: 18/8 έως 25/8.

Τι είναι η προσφορά «Δωρεάν το εισιτήριο επιστροφής σε δρομολόγια της HELLENIC SEAWAYS»;
Με την αγορά ενός εισιτηρίου αναχώρησης για συγκεκριμένους προορισμούς, μπορεί ο επιβάτης/συνδρομητής να αποκτήσει δωρεάν το εισιτήριο της επιστροφής για συγκεκριμένους προορισμούς, ημερομηνίες και δρομολόγια.
Για ποια λιμάνια αναχώρησης ισχύει η προσφορά ;
Ως κεντρικά λιμάνια αναχώρησης ορίζονται τα λιμάνια του Πειραιά, της Ραφήνας, του Ηρακλείου Κρήτης, του Βόλου και του Αγ. Κων/νου Φθιώτιδας.
Με την αγορά-παραλαβή του εισιτηρίου αναχώρησης από όλα τα συνεργαζόμενα με την εταιρεία πρακτορεία για συγκεκριμένους προορισμούς, μπορεί ο επιβάτης/ συνδρομητής να αποκτήσει δωρεάν το εισιτήριο επιστροφής του για τους προορισμούς αυτούς, για συγκεκριμένες ημερομηνίες και δρομολόγια.

Με ποιον τρόπο μπορώ να αποκτήσει κάποιος επιβάτης/ συνδρομητής την προσφορά ;
Η προσφορά ισχύει για όλους τους συνδρομητές της COSMOTE. Όσοι επιθυμούν να αποκτήσουν την προσφορά στέλνουν από κινητό COSMOTE ένα κενό SMS στον πενταψήφιο αριθμό 19019 (χρέωση 0,50€/SMS, συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ) και λαμβάνουν με ένα SMS έναν μοναδικό ψηφιακό κωδικό που παρέχει αποκλειστικά στον κάτοχό του τη δυνατότητα να έχει «Δωρεάν το εισιτήριο επιστροφής σε δρομολόγια της HELLENIC SEAWAYS».

Ποιον και πότε ενημερώνει ο επιβάτης/ συνδρομητής για τον ψηφιακό κωδικό για να αποκτήσει την προσφορά;
Κάθε επιβάτης/συνδρομητής μπορεί να κάνει χρήση του Κωδικού με τους ακόλουθους τρόπους:
α) να τον αναφέρει στο τηλεφωνικό κέντρο της HELLENIC SEAWAYS στο τηλ. 210 4199000, κατά την αγορά των ακτοπλοϊκών εισιτηρίων του με την χρήση πιστωτικής κάρτας. Στη συνέχεια να παραλάβει έναν 10ψήφιο «κωδικό κράτησης» για το ταξίδι του και με αυτόν να προμηθευτεί τα εισιτήρια αναχώρησης μαζί με τα δωρεάν εισιτήρια επιστροφής από τα παρακάτω σημεία:
 όλα τα συνεργαζόμενα με την εταιρεία πρακτορεία
 το Κεντρικό Πρακτορείο της HELLENIC SEAWAYS στον Πειραιά
β) να τον αναφέρει σε όλα τα συνεργαζόμενα με την εταιρεία πρακτορεία κατά την αγορά των ακτοπλοϊκών εισιτηρίων του
γ) να τον αναφέρει στο κεντρικό εκδοτήριο της Hellenic Seaways (Άστιγγος 6, Πλ. Καραϊσκάκη, Πειραιάς) κατά την αγορά των ακτοπλοϊκών εισιτηρίων του

Ποιες είναι οι προϋποθέσεις για την προσφορά των δωρεάν εισιτηρίων επιστροφής;
Η προσφορά ισχύει για συγκεκριμένα δρομολόγια επιστροφής, με την προϋπόθεση ότι ο επιβάτης / συνδρομητής έχει αγοράσει ταυτόχρονα τα εισιτήρια αναχώρησης από και για τους προορισμούς που ισχύει η προσφορά.
Τα δωρεάν εισιτήρια επιστροφής ισχύουν: στην οικονομική θέση, για περιορισμένο αριθμό θέσεων και συγκεκριμένα δρομολόγια επιστροφής.
Τα δωρεάν εισιτήρια επιστροφής της προσφοράς είναι ατομικά, ονομαστικά και ισχύουν μόνο για το ταξίδι της επιστροφής από τον προορισμό επιλογής και τον ίδιο τύπο πλοίου, π.χ. αν κάποιος ταξιδεύει από το λιμάνι του Πειραιά για το λιμάνι της Πάρου με ταχύπλοο πλοίο, μπορεί να επιστρέψει με το δωρεάν εισιτήριο της προσφοράς με ταχύπλοο μόνο από το λιμάνι της Πάρου.

Πως είναι ο ψηφιακός κωδικός;
Ο ψηφιακός κωδικός είναι ένας 9 ψηφιος μοναδικός κωδικός που λαμβάνει κάθε επιβάτης/ συνδρομητής στέλνοντας κενό SMS στον πενταψήφιο αριθμό 19019 (χρέωση 0,50€/ SMS, συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ). Το απαντητικό μήνυμα από το 19019 περιέχει εκτός από τον ψηφιακό αριθμό και τις ημερομηνίες των ημερών στις οποίες μπορεί να χρησιμοποιηθεί ο κωδικός

Ποια είναι η διάρκεια του ψηφιακού κωδικού;
Κάθε ψηφιακός κωδικός έχει διάρκεια ισχύος 2 εβδομάδες από την ημέρα και ώρα παραλαβής του. Για την προσφορά της Hellenic Seaways ο ψηφιακός κωδικός ισχύει για 2 διαδοχικές εβδομάδες από την ημέρα που ο χρήστης έλαβε τον ψηφιακό κωδικό.

Τι γίνεται σε περίπτωση που δεν χρησιμοποιηθεί το εισιτήριο επιστροφής;
Σε περίπτωση που ο επιβάτης/ συνδρομητής δεν χρησιμοποιήσει το εισιτήριο επιστροφής, τότε το εισιτήριο ακυρώνεται και δεν μπορεί να χρησιμοποιηθεί ξανά.

Μπορούν τα εισιτήρια επιστροφής να μετατραπούν σε εισιτήρια ανοιχτής ημερομηνίας (open), ή να αλλαχτούν ή να αντικατασταθούν;
Τα εισιτήρια επιστροφής δεν μπορούν να μετατραπούν σε εισιτήρια ανοιχτής ημερομηνίας (open), δεν αλλάζουν και δεν αντικαθίστανται.
Πώς μπορεί να εξασφαλιστεί η διαθεσιμότητα των δωρεάν εισιτηρίων επιστροφής;
Καθώς ο αριθμός των θέσεων της προσφοράς είναι περιορισμένος για κάθε δρομολόγιο, όσον αφορά τη διαθεσιμότητα μπορεί κάθε επιβάτης/ συνδρομητής να την εξασφαλίσει μόνο με την ταυτόχρονη έκδοση του εισιτηρίου αναχώρησης και επιστροφής.

 

 
48ΩΡΗ Πανελλαδική απεργία με προοπτική κλιμάκωσης στις 31 Ιανουαρίου και ώρα 6:00
PDF Print E-mail

 

48ΩΡΗ Πανελλαδική απεργία με προοπτική κλιμάκωσης στις 31 Ιανουαρίου και ώρα 6:00 



Η Διοίκηση της ΠΝΟ κατά την σημερινή συνεδρίασή της συζήτησε δια μακρών το δεύτερο
Σχέδιο Νόμου του Υπουργείου Ναυτιλίας και Αιγαίου με θέμα: «Ανασυγκρότηση του
Υπουργείου Ναυτιλίας και Αιγαίου και άλλες διατάξεις», και ομόφωνα αποφάσισε την πλήρη
καταδίκη του, απαιτώντας την άμεση απόσυρσή του.  

Κατά την παραπάνω συνεδρίαση, ομόθυμα τα Μέλη Διοίκησης κατέληξαν ότι το Σχέδιο αυτό
αποτελεί ταφόπλακα σε ό,τι είχε απομείνει για τους Έλληνες ναυτεργάτες, ιδιαίτερα για
εκείνους που απασχολούνται στην επιβατηγό ναυτιλία.  


Το Σχέδιο αυτό ουσιαστικά καταργεί  εκ βάθρων το ισχύον θεσμικό πλαίσιο, που αφορά, 
μεταξύ άλλων, τις οργανικές συνθέσεις των πλοίων και την δεκάμηνη απασχόληση στην
Ακτοπλοΐα, ενώ προκειμένου για τα ποντοπόρα φορτηγά πλοία, κατεδαφίζει τον θεσμό της
Συλλογικής Σύμβασης Εργασίας, μια και εισάγεται στο χώρο της ναυτικής εργασίας η
διαδικασία σύναψης ατομικών συμβάσεων εργασίας, που θα καταρτίζονται μεταξύ του
πλοιοκτήτη και του Έλληνα ναυτικού για ναυτολόγηση σε θέση κατώτερου πληρώματος.  


Ακόμη, η Διοίκηση της Ομοσπονδίας ασχολήθηκε και με άλλα πρώτης προτεραιότητας για
τους Έλληνες ναυτεργάτες θέματα, όπως η μη υπογραφή Συλλογικών Συμβάσεων Εργασίας
για όλες τις κατηγορίες πλοίων, η συνέχιση για πολλούς μήνες της μη καταβολής
δεδουλευμένων αποδοχών και αναδρομικών στα πληρώματα πλοίων της Ακτοπλοΐας, η
επιβολή της άδικης και εξοντωτικής φορολογίας εισοδήματος στους ναυτεργάτες και άλλα.  
Ύστερα από τα παραπάνω, ομόφωνη υπήρξε η απόφαση, με μυστική ψηφοφορία, της
Διοίκησης της Ομοσπονδίας για κάθοδο σε Πανελλαδική 48ωρη απεργία, με προοπτική

κλιμάκωσης σε όλες τις κατηγορίες πλοίων με έναρξη την 31 Ιανουαρίου 2013 και ώρα 06.00. 
Το διεκδικητικό πλαίσιο της παραπάνω απεργίας περιλαμβάνει τα παρακάτω αιτήματα:  

• Άμεση ανάκληση του παραπάνω νομοσχεδίου

• Επαναφορά των εργασιακών και κοινωνικοασφαλιστικών δικαιωμάτων των ναυτεργατών
στο προ των Μνημονίων και των σχετικών Εφαρμοστικών Νόμων καθεστώς. 

• Υπογραφή Συλλογικών Συμβάσεων Εργασίας για όλες τις κατηγορίες πλοίων

• Εφαρμογή των Συλλογικών Συμβάσεων Εργασίας και της κείμενης νομοθεσίας


• Άμεση εξόφληση δεδουλευμένων αποδοχών και αναδρομικών πολλών μηνών στα
πληρώματα επιβατηγών πλοίων, ιδιαίτερα εκείνων της Ακτοπλοΐας

• Άμεση αντιμετώπιση της όξυνσης της ανεργίας στους Έλληνες ναυτεργάτες, 
καταπολέμηση της λεγόμενης «μαύρης» εργασίας, που ανέρχεται στο 50% του συνόλου
των εργαζομένων και ανταπόκριση επιτέλους του Γραφείου Εύρεσης Ναυτικής Εργασίας
(ΓΕΝΕ) στο ρόλο για τον οποίον ιδρύθηκε

• Επαναφορά των παροχών του Οίκου Ναύτου προς τους ναυτεργάτες και τις οικογένειές
τους στο φυσικό τους φορέα, τον Οίκο Ναύτου, ώστε να σταματήσει η απαράδεκτη και
ταπεινωτική ταλαιπωρία των ναυτεργατών, εν ενεργεία και συνταξιούχων, από τον
ΕΟΠΥΥ για την προμήθεια των φαρμάκων τους. 

Η Διοίκηση της ΠΝΟ τονίζει ξεκάθαρα προς κάθε κατεύθυνση ότι το παραπάνω Νομοσχέδιο
αποτελεί casus belli για την Ομοσπονδία και τους Έλληνες ναυτεργάτες, που δηλώνουν ότι
θα δώσουν τον αγώνα τους με όλα τα μέσα που διαθέτουν για την υπεράσπιση των
αυτονόητων αιτημάτων τους, που δυστυχώς σήμερα παύουν να θεωρούνται ως τέτοια, 

προκειμένου να υπερασπίσουν το συνταγματικά κατοχυρωμένο δικαίωμα για εργασία τους, 
που η σημερινή τρικομματική Κυβέρνηση βάναυσα επιχειρεί να ποδοπατήσει.  

Με εντολή Διοίκησης

ο Γενικός Γραμματέας
Γιάνης Χαλάς

 
48ωρη επαναλαμβανόμενη Πανελλαδική απεργία
PDF Print E-mail

 

Aριθ. Πρωτ. 1545 ΓΧ/ΙΣ/ΑΓΤ/ΜΛ       16 Μαρτίου 2012

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Η Διοίκηση της ΠΝΟ κατά την σημερινή συνεδρίασή της απεφάσισε παμψηφεί την κήρυξη

48ωρης επαναλαμβανόμενης Πανελλαδικής απεργίας των πληρωμάτων σε όλες τις

κατηγορίες πλοίων με έναρξη την Δευτέρα 19 Μαρτίου 2012 και από ώρα 06.01 και λήξη την

Τετάρτη 21 Μαρτίου 2012 και ώρα 06.00.

Oι Έλληνες ναυτεργάτες δέχονται μια ολομέτωπη, βάρβαρη και ανάλγητη επίθεση των

εργασιακών και κοινωνικοασφαλιστικών δικαιωμάτων τους, επίθεση που είναι μεθοδευμένη

και συντονισμένη για την κατεδάφιση και αποσάθρωση των κατακτήσεών τους από την

συγκυβέρνηση ΠΑΣΟΚ και ΝΔ.

Η Διοίκηση της ΠΝΟ και οι Έλληνες ναυτεργάτες με την παραπάνω απεργία προτάσσουν

την συνεχιζόμενη για σχεδόν ενάμιση χρόνο πολιτική επιστράτευση των Ελλήνων

ναυτεργατών που επεβλήθη από τα κόμματα της συγκυβέρνησης τρεις φορές κατά την

διάρκεια της τελευταίας δεκαετίας και απαιτούν την άμεση ανάκληση και κατάργηση της

νομοθεσίας που επιβάλλει το αντιδημοκρατικό και αντικοινωνικό αυτό μέτρο, που αποτελεί

όνειδος για κάθε πολιτισμένη και ευνομούμενη χώρα, μάλιστα δε Ευρωπαϊκή.

Τα κυρίαρχα και πρώτης προτεραιότητας αιτήματα που οδήγησαν την Διοίκηση της ΠΝΟ σε

απεργιακούς αγώνες περιλαμβάνουν:

Άμεση Υπογραφή Συλλογικών Συμβάσεων Εργασίας, μη καταστρατήγησή τους και

υπεράσπισή τους, αντιπαλεύοντας τις προσπάθειες που καταβάλλονται από την Κυβέρνηση

και την τρόικα για την κατάργησή τους.- Διατήρηση του καμποτάζ στην επιβατηγό ναυτιλία. -

Διατήρηση του ΝΑΤ και απρόσκοπτη συνέχιση χρηματοδότησής του από τον τακτικό

προϋπολογισμό, περιλαμβανομένων των παροχών όλων των Ταμείων, όπως ίσχυε μέχρι

και το έτος 2010, διατήρηση των εφάπαξ παροχών. -Διατήρηση της κείμενης νομοθεσίας για

τον Οίκο Ναύτη και κατάργηση του Ν. 4052 (άρθρο 13 παρ. 7) (αφορά ένταξη Οίκου Ναύτη

στον ΕΟΠΥΥ). Άμεση επαναλειτουργία του ΝΙΕΝ. -Διατήρηση του ΕΛΟΕΝ ως αυτοτελούς

λογαριασμού και φορέα ιδιωτικού δικαίου. -Επαναφορά των εργασιακών και

κοινωνικοασφαλιστικών δικαιωμάτων των ναυτεργατών, στο προ του Ν. 3845/2010

καθεστώς (αφορά το πρώτο Μνημόνιο). -Ίδρυση Ειδικού Ταμείου Ανεργίας Ναυτεργατών, μη

κατάργηση του ΓΕΝΕ και υπαγωγή του στον ΟΑΕΔ. -Μη περικοπή συντάξεων, κυρίων και

επικουρικών, -προσέλκυση νέων και παραμονή τους στο ναυτικό επάγγελμα, για

σταδιοδρομία σε θέσεις αξιωματικών και κατωτέρου πληρώματος, που συνιστά τον ισχυρό

κρίκο στην αλυσίδα της απασχόλησης και άμεση ανάληψη πρωτοβουλιών από το κράτος,

δεδομένου ότι έχει στερέψει επικίνδυνα η δεξαμενή έμψυχου δυναμικού της ναυτιλίας μας. -

Διασφάλιση θέσεων εργασίας Ελλήνων ναυτεργατών – διεύρυνσή τους στο μέλλον και

καταπολέμηση της ανεργίας. -Αναβάθμιση ναυτικής εκπαίδευσης – μετεκπαίδευσης, με την

κάλυψη των ελλείψεων του ΚΕΣΕΝ και βελτίωση λειτουργίας των ΑΕΝ.   2

Υπενθυμίζεται ότι για την καλύτερη προετοιμασία και τον συντονισμό της παραπάνω

απεργίας, η Διοίκηση της ΠΝΟ ανέλαβε πρωτοβουλίες και πραγματοποίησε την 12-03-2012

κοινή σύσκεψη με τους εκπροσώπους των εργαζομένων των Συλλόγων Υπαλλήλων ΝΑΤ,

Προσωπικού Οίκου Ναύτη, Εργαζομένων Εστίας Ναυτικών, Πολιτικών Υπαλλήλων ΓΕΝΕ,

της Πανελλήνιας Ένωσης Δημόσιας Ναυτικής Εκπαίδευσης (ΑΕΝ-ΚΕΣΕΝ), των Ενώσεων

Συνταξιούχων ΝΑΤ, της Πανελλήνιας Ένωσης Πλοηγών και της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας

Υπαλλήλων Εμπορικής Ναυτιλίας. Ανάλογη σύσκεψη πραγματοποιήθηκε χθες με τους

εκπροσώπους των παραπάνω Συλλόγων, οι οποίοι δήλωσαν αλληλέγγυοι στον αγώνα και

τα αιτήματα των ναυτεργατών, εκφράζοντας την πλήρη στήριξη και συμπαράστασή τους.

Οι Έλληνες ναυτεργάτες, ενωμένοι σαν μια γροθιά είναι αποφασισμένοι να υπερασπισθούν

δυναμικά τις εργασιακές και κοινωνικοασφαλιστικές κατακτήσεις τους από την ανελέητη και

άγρια επίθεση της Συγκυβέρνησης και να μην επιτρέψουν την εξαφάνιση ενός ολόκληρου

επαγγελματικού κλάδου με ιστορία χιλιάδων ετών και προσφορά στο έθνος με το πολύτιμο

συνάλλαγμά τους αλλά και το ίδιο τους το αίμα για την πατρίδα.

ΚΑΤΩ ΤΑ ΧΕΡΙΑ

ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑ, ΚΙΝΗΤΗ ΚΑΙ ΑΚΙΝΗΤΗ

ΝΑΤ, ΟΙΚΟΥ ΝΑΥΤΗ,

ΤΑΜΕΙΩΝ ΠΡΟΝΟΙΑΣ ΑΞΙΩΜΑΤΙΚΩΝ & ΚΑΤΩΤΕΡΩΝ ΠΛΗΡΩΜΑΤΩΝ Ε.Ν.

ΠΟΥ ΑΠΟΚΤΗΘΗΚΑΝ ΜΕ ΤΟ ΑΙΜΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΙΔΡΩΤΑ ΤΩΝ ΝΑΥΤΕΡΓΑΤΩΝ

 
Νέες απεργίες από την Πανελλήνια Ναυτική Ομοσπονδία.Κλειστά τα λιμάνια όλης της χώρας
PDF Print E-mail

 

 

 

Δελτίο Τύπου

Η Διοίκηση της ΠΝΟ κατά τη σημερινή συνεδρίασή της απεφάσισε με μυστική ψηφοφορία την πραγματοποίηση 48ωρης επαναλαμβανόμενης Πανελλαδικής απεργίας, σε όλες τις κατηγορίες πλοίων με έναρξη τη 06.00 της Δευτέρας 17 Οκτωβρίου 2011 και λήξη τη 06.00 της Τετάρτης 19 Οκτωβρίου 2011.

Όπως είναι γνωστό, η Διοίκηση της Ομοσπονδίας πραγματοποίησε τις προηγούμενες μέρες, σειρά επαφών με Πολιτικά Κόμματα της χώρας, στην προσπάθεια αναζήτησης λύσεων στα οξυμένα, χρόνια και δίκαια αιτήματα των Ελλήνων ναυτεργατών αλλά και για την ολομέτωπη επίθεση από την Κυβέρνηση στα κοινωνικοασφαλιστικά δικαιώματά τους, που κατεδαφίζονται με σειρά αποφάσεών της, που βάλουν ευθέως τον πυρήνα των δικαιωμάτων αυτών.

Είναι επίσης γνωστό, ότι η Διοίκηση της ΠΝΟ προσδιόρισε ως γενεσιουργό αιτία των δεινών, που υφίστανται οι Έλληνες ναυτεργάτες, όπως άλλωστε και όλοι οι εργαζόμενοι του χερσαίου χώρου, την υπαγωγή ουσιαστικά της Ελλάδος υπό διεθνή οικονομικό έλεγχο δηλ. Ευρωπαϊκό Μηχανισμό στήριξης – ΔΝΤ – (Μνημόνιο – Ν. 3845/06-05-2010) και του Εφαρμοστικού Νόμου για το Μεσοπρόθεσμο Πλαίσιο (Ν. 3986/2011).

Το διεκδικητικό πλαίσιο της παραπάνω απεργίας περιλαμβάνει τα αιτήματα που διατυπώθηκαν στην από 29-9-2011 Εξώδικη Δήλωση της ΠΝΟ προς τους αρμόδιο και συναρμόδιο Υπουργούς, καθώς και στις εργοδοτικές οργανώσεις και στο ΝΑΤ ήτοι :

• Άμεση κατάργηση της γενεσιουργού αιτίας όλων των δεινών των εργαζομένων που είναι η υπαγωγή της χώρας μας στον Ευρωπαϊκό Μηχανισμό Στήριξης – ΔΝΤ – (Μνημόνιο – Ν. 3845/6-5-2010) και του Εφαρμοστικού Νόμου για το Μεσοπρόθεσμο Πλαίσιο (Ν.3986/2011)

• Διατήρηση του ΝΑΤ και απρόσκοπτη συνέχιση χρηματοδότησής του από τον τακτικό προϋπολογισμό των παροχών όλων των Ταμείων, όπως ίσχυε μέχρι και το έτος 2010, καθώς και διατήρηση των εφάπαξ παροχών, όπως αυτά χορηγούνται σήμερα από τα Ταμεία Προνοίας Αξιωματικών και Κατωτέρων Πληρωμάτων.

• Διατήρηση της κείμενης νομοθεσίας για τον Ο.Ν., με ταυτόχρονη αναβάθμιση των παρεχόμενων υπηρεσιών.

• Επαναλειτουργία του Ν.Ι.Ε.Ν. για τους Έλληνες ναυτεργάτες, εν ενεργεία και συνταξιούχους και αξιοποίησή του αποκλειστικά και μόνο για τους σκοπούς για τους οποίους ιδρύθηκε.

• Διασφάλιση θέσεων εργασίας Ελλήνων ναυτεργατών – διεύρυνσή τους στο μέλλον και καταπολέμηση της ανεργίας.

2

• Αναβάθμιση ναυτικής εκπαίδευσης – μετεκπαίδευσης, με την κάλυψη των ελλείψεων του ΚΕΣΕΝ και βελτίωση λειτουργίας των ΑΕΝ.

• Διατήρηση του ΕΛΟΕΝ, ως αυτοτελούς Λογαριασμού και φορέα ιδιωτικού δικαίου, με χρηματικούς πόρους από εισφορές πλοιοκτητών και ναυτικών και μηδενική επιβάρυνση του δημοσίου για τις λειτουργικές του δαπάνες.

• Διατήρηση του δημόσιου χαρακτήρα του ΓΕΝΕ και η χωρίς άλλη καθυστέρηση ίδρυση Ειδικού Ταμείου Ανεργίας Ναυτεργατών.

• Έξοδος από την στασιμότητα στο χώρο των Συλλογικών Συμβάσεων Εργασίας, όπου οι αποδοχές των ναυτικών έχουν καθηλωθεί στα επίπεδα του προηγούμενου έτους 2010, δημιουργώντας αδιέξοδο και απόγνωση στους ναυτεργάτες.

Οι Έλληνες ναυτεργάτες ενωμένοι σαν μια γροθιά είναι αποφασισμένοι να υπερασπισθούν δυναμικά τις κοινωνικοασφαλιστικές κατακτήσεις τους από τη βάρβαρη και ανάλγητη επίθεση της Κυβέρνησης και να μην επιτρέψουν την εξαφάνιση ενός ολόκληρου επαγγελματικού κλάδου με ιστορία χιλιάδων ετών και προσφορά στο έθνος με το πολύτιμο συνάλλαγμά τους, αλλά και το ίδιο τους το αίμα για την πατρίδα.

Με εντολή Διοίκησης

Γιάννης Χαλάς

Γενικός Γραμματέας ΠΝΟ

 
Στάση εργασίας ελεγκτών εναέριας κυκλοφορίας
PDF Print E-mail

 

Σε τετράωρη στάση εργασίας προχωρούν από τις 14:00 το μεσημέρι έως τις 18:00 το απόγευμα οι Ελεγκτές Εναέριας Κυκλοφορίας, την ερχόμενη Κυριακή 4 Σεπτεμβρίου.

Σε σχετική ανακοίνωση επισημαίνεται ότι το Δ. Σ. της Ένωσης αποφάσισε να πραγματοποιήσει προειδοποιητική στάση εργασίας με αίτημα την «αποτροπή οποιασδήποτε περαιτέρω μείωσης των ανταποδοτικών δαπανών για την εναέρια κυκλοφορία, μεταξύ των οποίων περιλαμβάνεται και το μισθολογικό κόστος των Ελεγκτών Εναέριας Κυκλοφορίας, μείωση που έχει ως άμεση συνέπεια την απώλεια εσόδων πολλών εκατομμυρίων ευρώ για το ελληνικό δημόσιο και την απαξίωση των Υπηρεσιών Εναέριας Κυκλοφορίας».

 
<< Start < Prev 1 2 3 Next > End >>
Page 1 of 3